2012 m. rugpjūčio 15 d., trečiadienis

Tu leiski man sapnuot...

Tu leiski man sapnuot, kai vakaras pailsta
Ir ant kalnų peties saulėlydis užsnūsta.
Tu leiski man sapnuot, kai saldų miegą pilsto
Į tulpių taureles vėjelis atsidusęs.
Tu leiski man sapnuot, kai žvaigždės lyg sietynas
Ant jovaro šakų per visą naktį spragsi,
Kai obelų žiedų šnabždėjime šilkiniam
Melsvi nakties drugiai lyg tavo žvilgsniai laksto.
Tu leiski man spanuot, kai mėnesiena skamba,
Voratinklių kankles palangėje palietus,
kai jos skambėjime visi laukai nustemba
Ir medžiai nešnara per krištolinį lietų.
Tu leiski man sapnuot - pajausti sapno gylį
Ir pilna krūtine šio sapno atsigerti,
Kol, rytmečio varsa žvaigždžių takus užpylus,
nerimstanti aušra link mūsų prisiartins.
Tu leiski man sapnuot, nes aš bijau pabusti -
ir žėrinčioj aušroj staiga tavęs netekti.
Tu leiski man sapnuot, kad tęstųs sapnas mūsų
per vieną didelę be pabudimo naktį...
                                    Kostas Kubilinskas "tu leiski man sapnuot"


1 komentaras:

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.